زندگينامه رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ايراني

 

رضا هلاورجاني با نام هنري رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صداي ايراني است كه در بيستم دي ماه سال 1370 در يزد متولد شد. او دو خواهر ورزشكار دارد كه يكي از او بزرگتر و ديگري كوچكتر است. خواهر بزرگتر او سواركار است و خواهر كوچكترش هم در رشته ورزشي كاناپولو به شكل حرفه اي فعاليت دارد. بهرام در 14 سالگي پدر خود را از دست داد. اين خواننده فارغ التحصيل ليسانس رشته مديريت مالي از دانشگاه علم و فرهنگ يزد مي باشد. از ورزش فوتبال شروع كرد و كم كم سمت موسيقي آمد. سبك كار رضا بهرام در موسيقي تلفيقي بوده و براي همين است كه به جان دلها مي نشيند. صداي خاص و اجراي توانمند و متبحرش باعث شد تا خيلي زود پيشرفت كرده و طرفداران زيادي را جلب كند.

رضا بهرام آواز ايراني و موسيقي جزر و فلامينگو و موسيقي پاپ را تلفيقي كار مي كند و اين كار او باعث موفقيتش در كارها و آهنگهايش شده است. اين خواننده با تك آهنگ از عشق بگو به اوج رسيد و دوستداران موسيقي او را شناختند. در خوانندگي اولين مشوقش پدرش بود كه در همان سال يعني سال ۱۳۸۴ فوت كرد و رضا به همين علت از خوانندگي فاصله گرفت. او در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تيم فولاد يزد بازي مي كرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تيم دچار مصدوميت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدوميت عمل جراحي شد، ولي مصدوميت باعث شروع دوباره خوانندگي و بيشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را كنار گذاشت و به‌طور كامل وارد دنياي موسيقي شد.

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامي زندگي او در تمام مسائل و مراحل زندگي مادرش بوده است و تمام موفقيت هاي خودش را بعد از خدا مديون مادرش مي داند. رضا بهرام از سال 1393 قطعه هايي منتشر نمود و در سال 1396 در اجراي آهنگ گلي با آرش و مسيح همخواني كرد. در سال 1397 با انتشار اولين ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبيت بسيار رسيد و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو كه تيتراژ پاياني سريال ممنوعه بود را خواند كه موجب رشد و پيشرفتش شد. اين ترانه زيبا در ليست پر دانلودترين موزيك هاي سايت هاي ايراني قرار گرفته است. در حال حاضر موسسه هنري ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهايتا بعد از سال ها فعاليت آقاي رضا بهرام توانست مجوز برگزاري اولين كنسرت خود را 13 تير ماه 1398 در تالار مجلل پرشين جزيره كيش بدست بياورد. در مورد وضعيت تاهل رضا بهرام اطلاعات خاصي منتشر نشده است، اما ظاهرا او مجرد است و فعلا ازدواج نكرده است. از آهنگ هاي معروف او مي توان به بيمار، كجايي، مو به مو (تيتراژ پاياني سريال ممنوعه)، ديوانه، آتش، آرامشي دارم، كجايي، لعنت به شب هاي بعد از تو، گل عشق و كاش اشاره كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.