ادكلن هاي مردانه تحريك‌كننده را باهم بشناسيم.

به تخصصي ترين مرجع موزيك خوش آمديد

هانا كامكار و گله او از سانسور در صدا و سيما
دانلود آهنگ هاي شاد مهر top song
معرفي گروه محبوب و پرطرفدار سون
ادكلن هاي مردانه تحريك‌كننده را باهم بشناسيم.
رپورتاژ معني از سايت ركس سو
زندگينامه عليرضا طليسچي خواننده خوش صدا و محبوب پاپ

ادكلن هاي مردانه تحريك‌كننده را باهم بشناسيم.

همه آنچه براي جذب زنهايتان نياز داريد يك ادكلن خوشبو و دلپذير مي‌باشد. با ما همراه باشيد تا فهرستي از بهترين ادكلن مردانه تحريك‌كننده را به شما معرفي كنيم. در اين ليست ادكلن خوشبوي خودتان را بيابيد و هميشه از آن استفاده كنيد؛ زيرا اين ادكلن هاي علاوه بر اينكه معشوقتان را شيفته شما مي‌كنند، مي‌توانند او را تا هميشه شيفته شما نگه‌دارند.

 

مايكل كورس Michael Kors for Men بهترين ادكلن مردانه تحريك‌كننده 

با زن موردعلاقه‌تان تنها يك‌قدم فاصله‌داريد؛ و آن يك‌قدم فاصله شما تا اين ادكلن مي‌باشد! پس‌ازاين ادكلن استفاده كنيد تا بوي تندوتيز رازيانه و گشنيز توجه همه را به شما جلب نمايد.

در ادامه نيز نت‌هاي مياني از سرزده وارد مي‌شوند تا با بوي گرو نيمه شيريني كه دارند شمارا دوست‌داشتني‌تر جلوه دهند. اين احساس خوب جذابيت را شما و هركسي كه اين ادكلن خوشبو را استشمام كند خواهد داشت.

اين ادكلن جزو ادكلن هاي مردانه تحريك‌كننده مي‌باشد كه مي‌توانيد در فصول سرد سال از آن استفاده نموده و احساس گرما را در دل برف تجربه نماييد.

 

ادكلن مردانه تحريك‌كننده CURVE by Liz Claiborne 

اين ادكلن به‌غايت خوشبو با بوي ميوه‌اي‌اش طراحي‌شده تا شما در خاص‌تر از هميشه نشان دهد. اگر قصد داريد در يك مهماني خاص و طولاني شركت كنيد استفاده از اين ادكلن را در ليست اولويت‌هاي خود قرار دهيد.

 

شايد بخواهيد بخوانيد : خوشبو ترين عطر ادكلن هاي مردانه روز جهان

 

عطر و ادكلن تحريك‌كننده گس مدل Guess Seductive Homme

اگر حس مي‌كنيد انرژي و هيجان شما كم شده است از اين ادكلن بسيار انرژي‌بخش استفاده كنيد. پس از استفاده به‌سرعت متوجه بوي خوش و احساس بي‌نظير انرژي‌خواهيد شد.

نت‌هاي اوليه ادكلن Guess Seductive Homme كه هل، پرتقال ماندارين و فلفل صورتي هستند نياز شمارا از هرگونه ادوكلن ديگري به پايان مي‌رسانند؛ زيرا به‌اندازه كافي عالي هستند و احساسات فوق‌العاده خوب به‌علاوه بوي بي‌نظيري را براي شما به ارمغان مي‌آورند.

نت‌هاي مياني كه شامل علف وتيور، برگ بنفشه و گل اركيده مي‌باشند حس قدرت را به شما اعطا مي‌كنند؛ حسي كه براي يك روز طولاني كاري به آن نياز داريد. نت‌هاي پاياني نيز از راه مي‌رسند تا براي شما بوي خوش مشك، عنبر، گياه پاترولي و چوب صندل را به ارمغان آورند. اين بوها حس آرامش و خوشحالي شيريني را با خود به دنبال دارند. حسي كه حالاها از داشتن آن خسته نمي‌شويد.

 

ادو تويلت مردانه پاكو رابان مدل 1 Million بهترين ادكلن تحريك‌كننده

اين ادكلن يكي از بهترين انتخاب‌ها براي پاييز و زمستان مي‌باشد. تا با رايحه دل انگيزش گرمابخش شما در سردترين روزهاي سال گردد. اين ادكلن همچنين بهترين ادكلن مردانه تحريك‌كننده نيز شناخته مي‌شود.

نت‌هاي اوليه اين محصول پرطرفدار و پرفروش شامل گريپ‌فروت، نعناع و پرتقال خوني مي‌باشند. وهاي خوشي كه هرگز از استشمام آن‌ها خسته نخواهيد شد. نت‌هاي مياني نيز شامل گل رز، دارچين و ادويه مي‌باشند. استشمام اين بوها باعث مي‌شود انرژي مثبتي بسيار زيادي به سمت شما هجوم آورد.

در ادامه نت‌هاي پاياني از راه مي‌رسند تا شمارا به دنياي ناشناخته‌ها ببرند. اين نت‌ها شامل تركيب چرم، چوب‌هاي جنگلي، گياه پاترولي و عنبر مي‌باشند. اين بوهاي خوش موجب پديد آمدن احساس اعتمادبه‌نفس بالا در شما خواهند شد.

ميزان ماندگاري و پخش بوي اين ادكلن نيز خوب بوده و به‌اندازه‌اي مي‌باشد كه يك روز لذت‌بخش را با آن سر كنيد.

منبع: https://earth911.com/how-and-buy/nontoxic-colognes-for-men/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.