بيوگرافي مجيد خراطها

به تخصصي ترين مرجع موزيك خوش آمديد

هانا كامكار و گله او از سانسور در صدا و سيما
دانلود آهنگ هاي شاد مهر top song
معرفي گروه محبوب و پرطرفدار سون
ادكلن هاي مردانه تحريك‌كننده را باهم بشناسيم.
رپورتاژ معني از سايت ركس سو
زندگينامه عليرضا طليسچي خواننده خوش صدا و محبوب پاپ

بيوگرافي مجيد خراطها

سلطان احساس يا سلطان غم لقب خواننده پاپ كشورمان مجيد خراطهاست كه سبك آهنگهايش محزون و غم انگيز است و طرفداران خاص خودش را در دنياي موسيقي پاپ دارد.

مجيد خراطها خواننده و آهنگساز نسل جوان كشورمان مدتي است كه در پيج اينستاگرامش از بيماري ناشناخته اي كه چشمانش را درگير كرده خبر مي دهد.

چندي پيش پستي در پيج اينستاگرامش درج شد كه تا اطلاع ثانوي پيج توسط ادمين اداره مي شود و به دليل تشخيص غلط و اشتباه پزشكي وضعيت بينايي اين خواننده محبوب در حال بدتر شدن است و بايد از آلودگي و امواج راديويي دور باشد تا به بهبودي برسد.

طبق پست هاي آخري كه در صفحه اينستاگرام مجيد خراطها منتشر شده، وي بينايي چشم چپش را از دست داده و بينايي چشم راستش بهتر شده است. وي مشكلي كه برايش پيش آمده را پذيرفته و اين روزها خود را براي شروع كنسرت و حضور در بين دوستدارانش آماده مي كند.

مجيد خراطها در ۷ مهر سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است.

وي سه برادر و يك خواهر دارد.

وحيد خراطها برادر بزرگتر وي است كه سالها در زمينه خوانندگي و موسيقي فعاليت مي كند.

وي در خانواده اي هنر دوست بزرگ شده است و از كودكي تا بزرگسالي هنر را در زمينه هاي نقاشي، داستان نويسي، خوشنويسي، شعر و بعدها در زمينه نواختن ساز و خوانندگي تجربه كرده است.  

تا كنون اطلاعاتي در مورد ازدواج وي ثبت نشده است و مجرد مي باشد.

مجيد خراطها به انواع سازهاي زهي، كوبه اي، بادي، كليددار و الكترونيكي همچون سه تار، تار، دف، پيانو، گيتار، ويولن و ... تسلط دارد.

دانلود آهنگهاي مجيد خراطها در مدياك

مجيد خراطها در گروه هاي موسيقي سنتي و پاپ فعاليت داشته است.

وي فعاليت خود را در موسيقي خود را به طور جدي از سال ۸۴ با انتشار آلبوم "نهاترين تنها" آغاز كرد.

مجيد خراطها در سال ۹۱ موفق به كسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد شد و توانست نخستين آلبوم رسمي موسيقي خود را با نام "ديگه ميرم" را روانه بازار كند.

از مجيد خراطها آلبوم هاي غير رسمي و ترك هاي متعددي منتشر شده است.

در يكي از مصاحبه ها از او پرسيده شد كه سبك احساسي موسيقي اش را نمي خواهد تغيير دهد و مجيد خراطها پاسخ داد كه بايد وي را از نظر احساسي با خواننده هاي هم سبك وي همچون ادل (خواننده زن بريتانيايي) مقايسه كنيم كه موجب حاشيه هايي در فضاي مجازي شد.

مجيد خراطها در سال ۹۴ با انتشار آلبوم "دارم ميرم"، براي حمايت از بيماران سرطاني ظاهر خود را شبيه به بيماران سرطاني كرد (موها و ابروهاي خود را تراشيد.) موزيك ويدئويي را منتشر كرد و همين موضوع موجب انتشار خبر بيماري سرطان او در شبكه هاي اجتماعي شد.

از آثار وي مي توانيم به آلبوم هاي:

تنهاترين تنها، زخم زبون، وداع، آواره، كنسل، ديگه ميرم، دارم ميرم

و تك آهنگ هاي:

خدانگهدار، دليل رفتنت، دوست دارم، كارتن خواب، قانون احساس، عطر تلخ، شايد، سلفي، پنجره، قلب مني، بي رحمي، داغون، خداحافظ، عشقم كجايي، عشق و ...

اشاره كنيم.

منبع: ژولي پولي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.